.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استفاده از ظرفیت نصر مازندران در فاوا ساری
شمال نیوز: مدیرکل سازمان فاوا شهرداری ساری با بیان اینکه از پتانسیل اعضای سازمان نظام صنفی رایانه ای به اندازه کافی استفاده نشده تاکید کرد: لزوما باید با شرکت هایی کار شود که عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای هستند.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری، علیرضا عظیمی در نشست مشترک با سازمان نظام صنفی رایانه ای استان مازندران اظهار داشت: در مجموعه شهرداری از سال گذشته اقداماتی در حوزه مدیریت شهری مرتبط با فناوری اطلاعات شروع کردیم که پس از برگزاری نشست ها در قالب انعقاد تفاهم نامه B.O.T بتوانیم با سازمان نظام صنفی همکاری های بیشتری را درسطح شهرستان و حتی استان انجام دهیم.

علیرضا عظیمی با بیان اینکه در مازندران دو مجموعه فاوا در شهرداری داریم افزود: با ظرفیت 58 سازمان شهرداری متاسفانه هیچ نظارت و کنترلی در بحث زیرساخت و توسعه حوزه های مختلفی که در فناوری اطلاعات هست وجود ندارد.

وی تصریح کرد: درحوزه خدمات شهری و تقویت خدمات در درون شهرداری اقداماتی انجام شد تا ساری را بعنوان یک مرکز استان موفق در توسعه خدمات الکترونیک در کشور جلوه دهیم.

عظیمی راه اندازی سامانه های مختلف برای شهروندان از جمله ساری کارت، نرم افزار ساری همراه از جمله این موارد اعلام کرد و گفت: این خدمات در نوع خود در کشور جزو 5 شهر کلان در کشور به حساب می آید.

مدیرکل سازمان فاوا شهرداری ساری با بیان اینکه از پتانسیل اعضای سازمان نظام صنفی رایانه ای به اندازه کافی استفاده نشده تاکید کرد: لزوما باید با شرکت هایی کار شود که عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای هستند.

وی افزود: باید از ظرفیت های اعضای مجمع در این راستا استفاده شود.

عظیمی ضمن اعلام آمادگی همکاری اظهار داشت: قول های شهردار را در این راستا شخصا پیگیری میکنم./250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.179 seconds.